Allmänt utefix.

Taket börjar bli klart nu, lite smått kvar som vanligt, men det tar sig fint!
Har rivit ner plåtpanelen på sidorna, så nu är det öppet där, klart o isolera på o sätta ny fasad.
Trappan där vi ska bygga entren har jag börjat o bila bort, det var ett tungt jobb, o fort går det inte heller. Så det tar nog några dagar till innan det är klart...
Har även lyckats få gräva hälften av hålen för plintarna till altanen, så även det är påbörjat.
 
Virket till altanen har kommit, det ligger här o väntar på mig bara, man blir lite sugen på o ta tag i det, det är ju ett väldigt roligt projekt liksom, men måste ta tag i de andra bitarna först.
 
Har inga bilder o bjuda på denna gång, min telefon har gått sönder o jag hittar inte kameran.
Men då blir det ju bara mer o se nästa gång!
 
Vilken skillnad det blir i grejandet när man är hemma båda två o kan lägga lite tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0