Sommarens bravader.

Nu börjar det tryta på semestern, så får väl sammanfatta vad man fått gjort nu då.
Taket är mer eller mindre klart, har lite smått kvar som jag inte kan göra förrän hallen är klar.
Så såhär ser det ut nuförtiden.
 
 
Sen är gavlarna mer eller mindre klara med, har lite panel kvar o sätta bara, men det beror mest på att jag hade köpt för lite. Förhoppningsvis kommer den lilla renoveringen o göra underverk för klimatet på övervåningen, för när jag tog bort plåtfasaden som satt där innan fanns där ingenting, bara massa luft! Måste vart varmt som i en ugn därunder varma dagar, inte undra på att vi svettats så! :)
 
Fick isolerat upp det hela iaf o på med lite vindduk så det håller sig fint.
 
 
O sen på med panel så blev det såhär fint.
 
 
 
Jag tycker det tar sån plats o måla panel o sånt på, så pillade ihop ett litet målarställ typ som man kan slänga upp en hel del på, så kan man vara rätt så effektiv även på liten yta!
 
 
Här har man stått o slabbat med färg en hel del de senaste veckorna... Men nu är det inte så mycket kvar!
 
Har fått grävt alla hål för plintarna nu med, ska bara få till nåt bra tillfälle o gjuta dem, så är man klar för altan sen! Gott gott... Det är väl lite det projektet man är mest sugen på o få klart av alla! :)
 
Har fått spårat upp för golvvärmen med, i det som ska bli hallen. Det var rätt så meckigt... Men till slut så ordnade det till sig! Måste mura o lite sånt först bara innan man kan gjuta in slangen där, men det är på gång iaf!
 
 
Slänger med ett kort på klumpen jag bilade av med, undrar vad den väger...
 
 
Det var väl en liten sammanfattning av vad jag sysslat med i sommar, ifall nån nu undrar... :)

Kommentarer
Postat av: mamman

Du är duktig du Robert! Du får din träning hemma du!
Vilka muskler du ska ha nu! Kram på dig!

2013-08-14 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0