Första delen i trädgårdens förvandling, förödelse.

Vi hade en portal  som entre på ett ställe, men det var inget vi ville ha kvar ändå o då vi ska ha en häck just där fick den ju ändå flyttas på. Betongfundamenten låg tyvärr lite väl högt, så jag var tvungen o flytta bort dem.
Efter nån timme med spett o spade hade jag inte lyckats med mer än o konstatera att de var rejält fastsatta.
Men av en händelse kom grannen förbipluttrande med en liten hjullastare o frågade om jag kanske ville ha ett handtag?
 
 
Mycket trevligt... Jag tackar så ödmjukast!
 
Vi har även fått dränerat om, det gick väldigt snabbt o lätt, vi hade väldig tur med väder o allt, så det var ju fint!
O det blev faktiskt inte så stora skador på gräsmattan heller, men det är ju klart att det finns spår av jobbet ändå, så trädgården just nu är inte direkt något trevligt ställe, vi får fixa det till våren!
 

Kommentarer
Postat av: mamman

Oj vad kul med lite nya bilder! Nu såg jag var du hade gömt den lilla röda...Trodde att du i hastig mod hade sålt skrället..förlåt bilen...Kram från lilla mor!!

2012-10-24 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0