Aktiviteter i garaget.

Nu är det bara lite fix o trix kvar innan man kan kalla garaget helt färdigt, om det nu nånsin kommer o ske...
Så då blir det ju såklart till o använda det till lite annat än byggyta, o det första blev lite det det som det är till för, mekande. Kopplingen rasade på saaben, så det var bara till o städa fram lite golv o tuta in bilskrället.
 
 
Har även byggt lite mer förvaring, det blev ett gäng med plåtlådor som kom på plats o en däckhylla, dock inte helt klar än, måste fixa lite plåt så jag får till ett skåp underst.
 
 
Små pryllådor.
 
 
Chefsmekanikern kollar svetfogar o hållbarhet, fick på gränsen till godkänt. Ska bli ett skåp där hon står.
 
När sen kräftsäsongen närmade sig blev det till o städa o röja. O städa o röja o städa o röja. Men efter mycket slit o släp så...
 
 
Så blev det såhär rent o fint o garaget!
Å vad bra tyckte jag, vad mycket plats jag har här nu, o bilarna får ju plats o allt!
 
 
Tji fick jag, källaren skulle tömmas på skit... Tittar man noga kan man se en liten skvätt av däckhyllan längst in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0