Fix o trix!

Nu gick det ju sådär lång tid igen, det skulle inte göra det sa jag ju!
Men så är det, jag skyller på barnen, de är ändå för små för o protestera...
Tiden rinner iväg men lite småsaker hinns iaf med emellanåt!
O eftersom jag brukar hålla mig till vad som sker med huset, så gör jag som så även denna gång.

Vi fick ett litet ryck för ett tag sen, tog tag i var sin pensel o vispade runt lite i köket. Det satt sedan tidigare en bröstpanel i "fulfuru" i köket, funkar ju fint, men vi har lämnat nittiotalet, så nu var det dags...



Hittar tyvärr ingen före-bild, men kan bara säga liten insats, stor skillnad.

Nästa detalj vi tröttande på var tapeten i vardagsrummet! Den kan vara från åttiotalet, den kan vara äldre, nu är den bara borta.
Det är inte helt klart dock, listerna ska upp med, de ligger målade o klara i garaget o har så gjort ett tag, men tiden har inte riktigt infunnit sig för detta än.
Spisen fick sig en skvätt färg med, o det gjorde en rejäl skillnad för rummet, mycket ljusare o öppnare nu...



Helt klart en godkänd quickfix!

Sen råkade jag av en händelse se en annons på blocket om en mycket billig duschvägg, o då våran var rätt dassig passade jag på o göra ett byte där, inte med han med annonsen alltså, utan i badrummet.



Såhär såg det ut.



O såhär ser det ut nu. Förbättring helt klart...

Kommentarer
Postat av: mamman

Bravo Robert! Äntligen lite uppdatering! Ska bara klaga lite på bordet i vardagsrummet som såg lite rörigt ut nu när vi skulle titta på dom nya tapeterna...Annars blev det jättebra!

2012-04-22 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0