Garagepill igen!

Jag hade ju tänkt att få gjort klart garaget med väggar o värme o allt sånt innan vintern kom o kylde ner oss, men det sket sig rätt så rejält...
Bilen gick sönder o reparation fick gå före, körde in den o började skruva. Men det visade sig behövas något liknande trippel bypass för o få fart på bilen igen, o min kompetens inom den biten är väl ungefär lika mycket som gubben i korvkiosken kan om kirurgi.
Som tur är hade jag en haynesbok till hjälp! Tyvärr på fel bilmodell, men jaja.
Köp aldrig en haynesbok om ni är osäkra, inte mycket matnyttigt i den tycker jag...

Nu rullar iaf bilen igen, tog bara hela vintern. Så nu fick jag äntligen plats att börja greja igen. Beställde hem ett lass med isolering, spånskivor o gips o satte igång!
Fick isolerat häromdan, o idag kom en kompis o hjälpte mig lite med plasten, mycket lättare o vara två.



Det gick så snabbt att vi tom hann med o sätta upp lite spånskivor!



Nu börjar det kännas bra det här! Får jag bara upp resten av skivorna så är det bara o vänta in goare väder o börja spackla! Ska bli så skönt när det är helt klart...

Kommentarer
Postat av: mamman

Woww Äntligen lite uppdatering!

Vad bra att du äntligen har kommit igång med det sista på garaget! Det blir skönt när det är färdigt...

Jag tycker du är jätte duktig! Kram på dej!!

2011-03-07 @ 17:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0