"Skelettet" är klart!

Nu står själva ramen på plats, riktad o klar o bara väntar på takstolarna.

Lite skoj o kunna se hur allt kommer o se ut sen, med hål för portarna o fönstren o så.

 

Det syns kanske inte sådär jättebra, men längst till vänster ska det vara en dörr, i mitten o till höger syns det iaf lite bättre att det ska bli ett par portar. Sen blir det ett fönster mitt på varje långsida och två i bakkant, mycket solljus är bra! :)

Den mittersta porten blir fjärrstyrd, så jag misstänker att jag kommer få använda mig av den högra!

Nädå, vi ska nog kunna samsas.

 

Detta är läget för tillfället iaf, takstolarna och resterande material, skivor o sådant, skulle dyka upp imorn, men de kanske inte kommer upp direkt, vi får se. På lördag är det iaf fest här, så då händer det nog ingenting. Eller om vi utnyttjar all extra "personal" o kör på för fullt kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0