Theas lekrum.

Vi tänkte ge våran lilla prinsessa ett alldeles eget lekrum i ettårspresent. Eller är det kanske en present till föräldrarna? I vilket fall ska det bli skönt o ha ett eget litet hörn o lägga hennes leksaker på, det börjar bli en del nu, o av någon underlig anledning ligger de väldigt ofta just där jag sätter ner fötterna.
Planen är iaf att hinna klart med rummet till hennes kalas, så det är lite hektiskt här hemma just nu, det målas o sågas o spikas för fullt!

Vi börjar väl med lite före-bilder?



Syns inte så jättebra kanske, men jag sågade ett litet hål i väggen o satte in ett extra eluttag. Lika bra när man ändå grejar tycker jag.



En gammal sliten garderob som inte gjorde någon glad. Jag trodde att garderoben satt fast i väggen, så det var ju inget problem o slänga ut den! Det visade sig vara helt tvärtom... Väggen satt fast i garderoben, inte så svårt o få bort, men jag blev ju tvungen o göra en vägg sen med...



Är du färdig snart pappa? Jag vill lägga min nalle här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0