Skärpning!

Ojojoj, nu var det allt bra längesen jag fick till en uppdatering här, ber om ursäkt för detta.

Men efter en såhär lång paus måste det väl ändå ha hänt en hel del då antar jag? Jodå, klart det har.
Jag tänkte sammanfatta allt mitt slit med en bild, så varsågoda.



Tada!
Lite nerstuckna pinnar i gräsmattan! Inte illa! I övrigt har jag bara legat o slöat framför tvn.
Nejdå, riktigt så illa är det faktiskt inte!

O vad pinnarna är till? Jo det är riktlinjer för grävmaskinen, det skall nämligen bli ett stort fint hål just här! O det hålet skall fyllas upp med ett st garage, äntligen ska min lilla koja få sig ett eget hem! Ett stort fint dubbelgarage skall det bli.

Men pinnarna är tyvärr allt som finns av garaget för tillfället, så för att dryga ut inlägget en bit får jag ju berätta att Théa har fått sig en gunga, hon är väldigt förtjust i den, hon skrattar hysteriskt varenda gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0