Sommar o sol!

Idag kan det nog lätt ha varit varmaste dagen hittillis, över 30 grader i skuggan mest hela dagen!

Tyvärr har jag inte fått se så mycket skugga, taket skulle upp, så det var bara till o klättra upp o steka sig lite.

Svärfar kom redan halv sju o undrade varför jag låg o sov, onödigt ju, så vi satte igång direkt. Då var det rätt behagligt ute måste jag påpeka, halv nio började det bli lite varmt, o så höll det sig resten av dagen.

Så om inte annat så har man jobbat rätt så hårt på brännan idag!

 

Men nu har vi tak på vårt garage, råspånt o takpapp är på plats, o även börjat läkta, fast jag mesade faktiskt i slutet, kände mig rätt mör så nu har jag tagit kväll, resten av läkten kommer väl upp imorrn misstänker jag.

 

Nu är jag lite trött, så det blir väldigt lugnt o fint här ikväll, lite tv o sen bingen verkar som en fin ide!

Så får vi se vad morgondagen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0