Snart har vi el!

Idag har jag lekt litegrann. Fick hem en mycket rolig liten maskin som jag kört runt med en stund.

Den är kanske inte så stor, men den gjorde jobbet snabbt o lätt! Såpass snabbt att det tog nästan dubbelt så lång tid o tvätta rent den efteråt, mindre kul. Många roliga spakar o grejer o vänja sig vid var det, o när jag började få upp ångan så var jag visst redan klar! Nästan så man skulle vilja göra lite mer hål nånstans...

 

Så nu har vi grävt ner kabel för el o vatten till garaget, återstår bara o få in allt i huset o koppla ihop det.

Se vilken fin hög med lera det blev...


Kommentarer
Postat av: mamman

Fiiint blir det.Tur att inte Thea kan gå än för annars hade hon nog tyckt att leran såg inbjudande ut... Kram på er!

2010-08-11 @ 09:46:14
Postat av: Rebecca

Du kan trösta Maria med att exakt en såndär maskin har jag också i min trädgård!

2010-08-19 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0