Midsommar

Då jobbade jag... Dubbelskift... 05.54 till 22.00...
Hur skoj som helst! :)
Jaja, så är det väl ibland, inget o hänga läpp över.
Vi hade det rätt så trevligt ändå, först blev det en stor frukost på morgonen o lagom till elvakaffet kom chefen ner med en jättestor smörgåstårta o fira med! Sen lagom till att man kunde röra sig lite igen så bänkade vi upp vårt knytkalas, jag hade med mig sill o färskpotatis, Tobias köttbullar o gräddfil o Robban hade fixat jordgubbar o grädde! Så det blev festmåltid nr två. O eftersom det var andra skiftet så tog det ju inte så lång tid innan smörgåstårta två kom heller! Shit... Det tog lite tid innan jag orkade röra mig för fort...
Min lasagne jag hade med mig kändes lite överflödig faktiskt, så jag sparade den till dan efter! Haha.
Trots all mat så hann vi faktiskt med o vara lite kreativa, jag är ju självklart helt oskyldig, men det här måste väl gå som en av de mest sanitära midsommarstänger va? Edet design på hög nivå! ;)


Kommentarer
Postat av: mamman

Åh, vad trvligt ni hade gjort det! Nästan ¨å man skulle vilja varit med!! Och 2 smörgåstårtor!!

Herregud.. Du kanske inte vill se åt nån mer smörgåstårta jag tänker på lördagen!

2009-06-27 @ 16:24:18
Postat av: Robban

Det är ju inte ens samma dag, inga bekymmer! O jag har alltid plats för din smörgåstårta mamma! :)

2009-06-27 @ 20:16:59
URL: http://lyckhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0