Nya framsteg i sovrummet!

Nu är det tapeter på alla väggar, o golv o grejer tom! Inte illa...
Hela garderoben är kvar att bygga, alla lister ska målas o sågas o så, men ändå.
Nu går det iaf o bo där, får städa ur byggdammet bara så bär vi nog upp sängen där sen...

Ett st dåligt kort som vanligt! Tror jag måste gå på en fotokurs eller nåt, på hundra kort får jag ett som funkar...
Men här ser man iaf både golv o vägg.


När jag gjorde de nya väggarna så passade jag på o lägga till ett gäng med kontakter där. Det fanns bara ett enda i hela rummet innan. O det var dessutom ojordat o utan petskydd, inte bra. Så det blir några av dessa, eljo renova, som får pryda rummet.


Kommentarer
Postat av: mamman

Snygg kontakt! Och golvet var också snyggt.

Ett litet tips från en med erfarenhet: Sätt upp lister och karmar INNAN ni flyttar in. Annars tar det flera år innan dom kommer upp. Jag vet........

2009-11-18 @ 17:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0