En ny dator är ju aldrig fel!

Då vår gamla dator ligger i respirator med dropp o allt möjligt passade jag på o köpa mig en htpc för en väldigt ringa peng! Inget märkvärdigt, den duger till o surfa med, men inget mer sa säljaren, men den var ändå dubbelt så snabb som vår döende, så det var väl på tiden för ett byte!

Nu ska vi bara hitta några bärbara o lite usbdiskar o så med så har vi oss ett fint nätverk här hemma sen!

Misstänker att man är tvungen o vara lite tekniknörd för o se det vackra i dessa bilder, men det är jag ju, så jag lägger upp kort på "skönheten".



O så här blev det med hela kitet. Ny vägg ska upp, så bry er inte om hur det ser ut där, ska även fixa till nån bättre mediaförvaring, men det ligger nånstans i framtiden det!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag tror Pontus tycker det är vackra bilder i alla fall...

2009-06-28 @ 17:35:08
Postat av: Josefin

Vilken är datan???=)

2009-06-28 @ 22:57:54
URL: http://princeandprincess.blogg.se/
Postat av: Robban

Haha, det är den lilla fyrkantiga silvriga saken i mitten! Det är inte meningen att den ska synas så mycket, så nuförtiden ser de ut som nån stereodel istället för en dator, mycket bättre... :)

2009-06-29 @ 10:34:15
URL: http://lyckhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0