Grejarlådor

Under min arbetsbänk finns det rätt så mycket tomrum, o det är väl onödigt?
Passar perfekt med lite lådor där istället, o med hjul o handtag så är det perfekt o fylla med det man behöver för tillfället o ta med sig allt på en gång istället för o springa fram o tillbaks med händerna fulla! Nu springer jag visserligen runt ändå, men det beror väl mer på mitt dåliga minne tyvärr...



Jag hade precis köpt mig en överhandsfräs när jag gjorde dessa lådor, så jag ville ju testa den litegrann med såklart, alla sex lådor i garaget o även tre lådor jag gjorde till tvättstugan har urfrästa handtag på tre sidor, framsidorna har vanliga luckhandtag, blev lite snyggare så tyckte jag. Jag provade ett nytt profilstål till varje låda för o se o känna skillnaden, plus att det ju är lite roligt o leka med nya leksaker... :)



Här är t ex en färdig tapetserarlåda, bara att hugga med sig när jag så småningom blir såpass klar i sovrummet att det är dags för tapeterna...

Kommentarer
Postat av: Åsa S

du borde absolut utmana Evert. Han måste ju bara bli imponerad av din ordning! Jättefint.

2009-07-23 @ 09:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0