Lullull i sovrummet!

För att det inte skulle blir för rakt o trist i vårt sovrum så gjorde jag två fejkpelare som fick följa den tidigare väggen, så helt fejk var det ju faktist inte ändå! :)

Det ramar in sängsidan litegrann, skapar lite alkovkänsla har jag fått för mig. O med lite hjälp av diverse lister o dyligt så kommer det nog o bli jättefint tror jag! Lite kolonialstilsaktigt eller vad det heter kanske? Nu är iaf lister o så klart, ska bara spackla o måla lite med...



Det ser lite skumt ut mot golvet, men det är för att jag gjort plats för nytt golv o lister.


Kommentarer
Postat av: mamman

ÅÅÅÅ vad fint! du börjar ju nästan bli som Mika!!!

Jätte fint tycker jag....

2009-07-10 @ 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0